07. 05. 2022

Nyní zpracováváme reklamace, vratky zboží, výměny zboží, odstoupení od kupní smlouvy nebo hlášení chybně zaslaných balíků nově instalovanou službou, kterou naleznete v zápatí e-shopu nebo pod svým zavedeným účtem v sekci "Můj účet".

Zobrazit celou aktualitu Skrýt aktualitu

  • Registrovaní uživatelé v sekci "Můj účet" vyberou typ požadavku a  vyhledají objednávku která je předmětem řešení.
  • Pro neregistrované uživatele je potřeba vybrat typ požadavku, zadat emailovou adresu, ze které jste objednávku vytvořili a číslo vaší objednávky.

Poté můžete napsat pár vět o daném typu problému, případně návrhu řešení a odeslat požadavek. 

20. 02. 2022

Do nabídky zařízení s Apple HomeKit firmware jsme nyní zařadili Shelly 1L, které je vhodné použít v případech, kde nemáte přiveden do instalační krabice nulový vodič, ale pouze fázi.

Zobrazit celou aktualitu Skrýt aktualitu

Do nabídky zařízení s Apple HomeKit firmware jsme nyní zařadili Shelly 1L, které je vhodné použít v případech, kde nemáte přiveden do instalační krabice nulový vodič, ale pouze fázi.

02. 02. 2022

Z důvodů velké poptávky a možnosti objednávání omezeného počtu kusů od výrobce, jsme schopni odeslat objednávky do 3-4 pracovních dní.

Zobrazit celou aktualitu Skrýt aktualitu

Z důvodů velké poptávky a možnosti objednávání omezeného počtu kusů od výrobce, jsme schopni odeslat objednávky do 3-4 pracovních dní.

PayPal

27. 12. 2021

Vzhledem k dlouhodobým potížím a malého využití platební brány PayPal, jsme se rozhodli tuto službu ukončit a vyřadit z nabídky. Ostatní platební metody zůstaly beze změn. Team Voltio

15. 10. 2021

Vážení zákazníci, jelikož nemáme možnost reagovat na vaše zprávy službě Facebook Messenger, využijte pro dotazy, reklamace nebo technickou pomoc náš Help Desk. https://www.voltio.cz/cs/kontakt Děkujeme za pochopení